ayşegülbebek :  
14 kişilik bir gaz odası mı? :P

ayşegülbebek :  
şaraba varamadın gazla mı kafa bulcan :P..

(mutluluk sarhoşuyum hoş gör :D yarın sözlü var 1 güne kalmaz ayılırım :P)

dareformore :  
bizden sabun yapmadıkları kaldı zaten. kavaklıdereye geziye gittik fıçılara dokundukta bi tadımlık bile vermediler.
ertesi güne enstrümental analiz diye bi ders var onun gaz kromatografi kısmından sözlü olduk 14 kişi.

[hepsini okudum]