morlanet :  
yemek-satış-eğlence-bar bulunduğu FallDown Tower aç sen (:

futile :  
izmir'de olsan ben ortak olurdum :)

olmaz_olamaz :  
izmirde olsaydın organizasyon işlerine ben bakardım:D

godsend :  
ankara'da olmasa da olur cv gönderiyim mi? :P

morlanet :  
grafik ve sanal dünya işleri ile ben ilgilenirim (:

futile :  
kadıköy tarafında oyun cafe var mı? bilmiyorum ondan soruyorum, yoksa olabilir mesela.

karacaa :  
falldown tower adını sewdimmm

olmaz_olamaz :  
baksana hepimizi heyecanlandırdın:)

gülçin :  
e benimde dokunur bir faydam elbet :)))

morlanet :  
akıl verenleri gördük. şimdi de para verenleri görelim (:

hayalperest :  
kocaelideki starbucks fikrini bizden önce hayata geçirdiler ve ellerinde patladı :)gloria jeans fikrine hala açığım tabi :)

karacaa :  
benden bi 5 lira ((:

morlanet :  
karacaa'dan 5 lira var mı arttıran (:

ayşegülbebek :  
reklam önemli..

FaLLDoWn :  
yaa falldown tower ı bugün düşündüm de çok para lazım :D
her katta farklı bir olayın olduğu bi zımbırtı düşüdüm de çok eksiğim var o konu da :P

morlanet :  
abi tower dedik diye gökdelen yapmazsın. adı tower olur (: bak rahmetli sakıp ağa'ya simit satarak başladı (: birden büyüme olmaz zaten

futile :  
limon diil miydi yaw? :)

morlanet :  
ne sattığı değil, şu an nerde olduğu önemli (öldü ama neyse (:)

FaLLDoWn :  
böyle zincirleşcek bişi lazım bana. merkezi bi yerde indoor paintball düşündümde. ne kadar getirisi olur hiç fikrim yok.
yemek işi en iyisi sanırım :D


olmaz_olamaz :  
ne pişiricen:)) günceden bi komite toplayalım senin yemekleri deneyip onaylayalım:)

[hepsini okudum]