morlanet :
yemek-satış-eğlence-bar bulunduğu FallDown Tower aç sen (:
futile :
izmir'de olsan ben ortak olurdum :)
olmaz_olamaz :
izmirde olsaydın organizasyon işlerine ben bakardım:D
godsend :
ankara'da olmasa da olur cv gönderiyim mi? :P
morlanet :
grafik ve sanal dünya işleri ile ben ilgilenirim (:
futile :
kadıköy tarafında oyun cafe var mı? bilmiyorum ondan soruyorum, yoksa olabilir mesela.
karacaa :
falldown tower adını sewdimmm
olmaz_olamaz :
baksana hepimizi heyecanlandırdın:)
gülçin :
e benimde dokunur bir faydam elbet :)))
morlanet :
akıl verenleri gördük. şimdi de para verenleri görelim (:
hayalperest :
kocaelideki starbucks fikrini bizden önce hayata geçirdiler ve ellerinde patladı :)gloria jeans fikrine hala açığım tabi :)
karacaa :
benden bi 5 lira ((:
morlanet :
karacaa'dan 5 lira var mı arttıran (:
ayşegülbebek :
reklam önemli..
FaLLDoWn :
yaa falldown tower ı bugün düşündüm de çok para lazım :D
her katta farklı bir olayın olduğu bi zımbırtı düşüdüm de çok eksiğim var o konu da :P
morlanet :
abi tower dedik diye gökdelen yapmazsın. adı tower olur (: bak rahmetli sakıp ağa'ya simit satarak başladı (: birden büyüme olmaz zaten
futile :
limon diil miydi yaw? :)
morlanet :
ne sattığı değil, şu an nerde olduğu önemli (öldü ama neyse (:)
FaLLDoWn :
böyle zincirleşcek bişi lazım bana. merkezi bi yerde indoor paintball düşündümde. ne kadar getirisi olur hiç fikrim yok.
yemek işi en iyisi sanırım :D
olmaz_olamaz :
ne pişiricen:)) günceden bi komite toplayalım senin yemekleri deneyip onaylayalım:)
[
hepsini okudum
]