abrkdbra :
valla ben Yarra'dan öte gariplike isim tanımam :D sonuna sahiplik eki getirdiğini düşünsene :D
morlanet :
uahuahuhau tam bombaymış (: geri çektim isimleri
delimsi :
ben börte die bi isim biliyorum.evet koymuşlar kıza bu ismi :)
morlanet :
yok yok Yarra adının üstüne börte hiç bişey auhaua
delimsi :
bence de :)
abrkdbra :
:D
Gigi :
hahahçç o nasıl isim öyle yaw.. :)) rezalet valla.. nebiçim anne baba.. :))
morlanet :
hiç düşünmüyorlar çocukları ve tabi Türkçe'nin nimetlerini (:
Gigi :
aklı fesata çalışan bi biz varız demek ki.. :Pp
morlanet :
hayır bence insanlar çok iyi niyetli (:
[
hepsini okudum
]