abrkdbra :  
valla ben Yarra'dan öte gariplike isim tanımam :D sonuna sahiplik eki getirdiğini düşünsene :D

morlanet :  
uahuahuhau tam bombaymış (: geri çektim isimleri

delimsi :  
ben börte die bi isim biliyorum.evet koymuşlar kıza bu ismi :)

morlanet :  
yok yok Yarra adının üstüne börte hiç bişey auhaua

delimsi :  
bence de :)

abrkdbra :  
:D

Gigi :  
hahahçç o nasıl isim öyle yaw.. :)) rezalet valla.. nebiçim anne baba.. :))

morlanet :  
hiç düşünmüyorlar çocukları ve tabi Türkçe'nin nimetlerini (:

Gigi :  
aklı fesata çalışan bi biz varız demek ki.. :Pp

morlanet :  
hayır bence insanlar çok iyi niyetli (:

[hepsini okudum]