nurich :
aman allahım allah analı babalı büyütsün...
darısı başıma (:
darısı başına (:
olmaz_olamaz :
darısı başımızaaaaa:)
gülçin :
çok şanslı bir bebecik olacağı kesin :)
allah teyzoşuna sağlıklı bir hamilelik geçirmeyi kısmet etsin kuzum.bebişede sağlıkla dünyaya gözünü açmayı,,
olmaz_olamaz :
amin gülçinim amiiinnn...
nasıl huzurluyum anlatamam sana...
:)
katze :
Teyze oluyorsun yine hayırlısı olsun siralcim.. Birgün bende yazacam burdan teyze oluyorsunuz diye :o) Az kaldı içime öle doğuyor :oP
olmaz_olamaz :
heheeh büyük küçük teyze:)))
bi bilsen neler hissettiğimi bi anlatabilsem duygularımı sözcüklere dökebilsem...
sporkgirl06 :
Tebrikler!
Saglikli ve mutlu upuzun bir hayat yasasin:D
olmaz_olamaz :
inşallah fıstığım:)))
[
hepsini okudum
]