nurich :  
aman allahım allah analı babalı büyütsün...

darısı başıma (:
darısı başına (:

olmaz_olamaz :  
darısı başımızaaaaa:)

gülçin :  
çok şanslı bir bebecik olacağı kesin :)
allah teyzoşuna sağlıklı bir hamilelik geçirmeyi kısmet etsin kuzum.bebişede sağlıkla dünyaya gözünü açmayı,,

olmaz_olamaz :  
amin gülçinim amiiinnn...

nasıl huzurluyum anlatamam sana...

:)

katze :  
Teyze oluyorsun yine hayırlısı olsun siralcim.. Birgün bende yazacam burdan teyze oluyorsunuz diye :o) Az kaldı içime öle doğuyor :oP

olmaz_olamaz :  
heheeh büyük küçük teyze:)))

bi bilsen neler hissettiğimi bi anlatabilsem duygularımı sözcüklere dökebilsem...

sporkgirl06 :  
Tebrikler!
Saglikli ve mutlu upuzun bir hayat yasasin:D

olmaz_olamaz :  
inşallah fıstığım:)))

[hepsini okudum]