müptezel :
evin içinde bu şarkıyıda söylersin sen şimdi bağıra çığıra :))
fizy.com/#s/101pwl
tesbihbocegiM :
hmm mantıklıı bir sevmek bin defaa ölmeeek demekmiiiiş :)) ..
yok be =) daha ölmedim dimdik ayaktayım =)
[
hepsini okudum
]