müptezel :  
evin içinde bu şarkıyıda söylersin sen şimdi bağıra çığıra :))

fizy.com/#s/101pwl

tesbihbocegiM :  
hmm mantıklıı bir sevmek bin defaa ölmeeek demekmiiiiş :)) ..

yok be =) daha ölmedim dimdik ayaktayım =)

[hepsini okudum]