davuloğul :  
ov ye bebeğim seninki de güzel olmuş. güncede çığır açtım lan, yapabilen herkeş yapsın bakalım. helecanlı oluyir.

thesunshine :  
:) cevaplara bayıldım ben..

murattstein :  
davuloğlan sen bu işi biliyorsun adamım:D


thesunshine bende sana bayılıom :$ :D

thesunshine :  
:) sağol bebek :)

murattstein :  
öp bkm.d

ava :  
işte bir süpırneçrılcı daha! carry on my wayward son.

thesunshine :  
mucuksss :)

murattstein :  
her zaman süpırneyçırıl:) aslında ben castielı gördüm:D

mucxx sanada thesunshine:D

[hepsini okudum]