davuloğul :
ov ye bebeğim seninki de güzel olmuş. güncede çığır açtım lan, yapabilen herkeş yapsın bakalım. helecanlı oluyir.
thesunshine :
:) cevaplara bayıldım ben..
murattstein :
davuloğlan sen bu işi biliyorsun adamım:D
thesunshine bende sana bayılıom :$ :D
thesunshine :
:) sağol bebek :)
murattstein :
öp bkm.d
ava :
işte bir süpırneçrılcı daha! carry on my wayward son.
thesunshine :
mucuksss :)
murattstein :
her zaman süpırneyçırıl:) aslında ben castielı gördüm:D
mucxx sanada thesunshine:D
[
hepsini okudum
]