acoustic_pain :  
kalan borek en cok dıkkatımı ceken oldu :D

Ali_the_Great :  
Calvino nedir? İtalyan erkeği midir? :D

müptezel :  
MmMMmMM harikaydı harika :D

davuloğul :  
Italo Calvino abicim. ulu bir edebiyat büyüğüdür kendisi.

minena :  
valla ben de kalan böreğe takıldım,oradaki şahsiyet nasıl oldu da affetti anlayamadım:P:))
kesin benim payımdı varyaa;))

müptezel :  
getirmemişti ki getirse afdermiyim sence :)

silencio :  
Calvino'nun hangi kitabı? :)

futile :  
minena, acoustic_pain > tepsinin 5'te dördü müptezel kişisi tarafından mideye indirildi, kalanı da ben halletim.

silencio > en sonunda bir kış gecesi eğer bir yolcu'ya başladım, çözmekle meşgulüm :)

silencio :  
Ben de birkaç gün önce Bir Kış Gecesi Eğer Bir Yolcu'ya başlamıştım :) İyi gidiyor

futile :  
sen devam et, ben arkandan geliyorum :)

[hepsini okudum]