acoustic_pain :
kalan borek en cok dıkkatımı ceken oldu :D
Ali_the_Great :
Calvino nedir? İtalyan erkeği midir? :D
müptezel :
MmMMmMM harikaydı harika :D
davuloğul :
Italo Calvino abicim. ulu bir edebiyat büyüğüdür kendisi.
minena :
valla ben de kalan böreğe takıldım,oradaki şahsiyet nasıl oldu da affetti anlayamadım:P:))
kesin benim payımdı varyaa;))
müptezel :
getirmemişti ki getirse afdermiyim sence :)
silencio :
Calvino'nun hangi kitabı? :)
futile :
minena, acoustic_pain > tepsinin 5'te dördü müptezel kişisi tarafından mideye indirildi, kalanı da ben halletim.
silencio > en sonunda bir kış gecesi eğer bir yolcu'ya başladım, çözmekle meşgulüm :)
silencio :
Ben de birkaç gün önce Bir Kış Gecesi Eğer Bir Yolcu'ya başlamıştım :) İyi gidiyor
futile :
sen devam et, ben arkandan geliyorum :)
[
hepsini okudum
]