davuloğul :
ben de o anketten yaptım kine. :)
superisi :
haha, davuloğul yaptı anketi önce, o yaptı.
superisi :
felsefene kurban olayım emmoğlu :)
kinyas :
sewgiler:)
davuloğul :
çok egoistim la, ego paçalarımdan akıyo. o derece :P
kinyas :
fener nasıl şampiyon olamadı ama?haha.
neyse.
ithaki :
eğlenceli:))
kinyas :
:)
[
hepsini okudum
]