davuloğul :  
ben de o anketten yaptım kine. :)

superisi :  
haha, davuloğul yaptı anketi önce, o yaptı.

superisi :  
felsefene kurban olayım emmoğlu :)

kinyas :  
sewgiler:)

davuloğul :  
çok egoistim la, ego paçalarımdan akıyo. o derece :P

kinyas :  
fener nasıl şampiyon olamadı ama?haha.
neyse.

ithaki :  
eğlenceli:))

kinyas :  
:)

[hepsini okudum]