davuloğul :
son sorunun cevabına bayıldım bibişim. :D
wanda :
uçalım o vakit :))
persephonee :
Cevap 3 favorim;)
wanda :
ehehe öncesinde güncenizi okumuştum bayan:)
Ali_the_Great :
bazılarına adam gibi cevap bulamadığım için, özenmeme rağmen yapamıyorum :D
canım çekti yoksa
persephonee :
Soru 3'e cevabımı da bulmuş oldum bu arada;
Birisinin aklına gitme fikrini sokmak;)
davuloğul :
allahallaaa biz özeniyoz da mı yazıyoz. önemli olan düşünmeden cevap vermek zaten.
wanda :
aaaliiii biiizee anket cevaplaaaa!!:))
futile :
soru 4 için, emin misin?
sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=okey%20r%C3%B6tar
euehueh
davuloğul :
ooooyeeee, bu yorumdan sonra acaip muhabbetler dönecek gibime geliyo. ateş beni çağırıyoooo :P
wanda :
sometimes feeling is everything :P:P
futile :
azla yetinmek de hoş tabiy :)
wanda :
kime göre az neye göre az:P
davuloğul :
bazıları için nefes alması bile yeter be fütücüm. :P
futile :
çok yuvarlak cevap olmuş len bu
sivri bir cevabı tercih ederdim :P
wanda :
hımm the key and lock hypothesis:P
futile :
öhm, peki :)
futile :
bu arada 17'yi olmuş bil :)
wanda :
17 ile mesajı verdim, rahatım:P
wolkaan :
melek :)
[
hepsini okudum
]