davuloğul :  
son sorunun cevabına bayıldım bibişim. :D

wanda :  
uçalım o vakit :))

persephonee :  
Cevap 3 favorim;)

wanda :  
ehehe öncesinde güncenizi okumuştum bayan:)

Ali_the_Great :  
bazılarına adam gibi cevap bulamadığım için, özenmeme rağmen yapamıyorum :D
canım çekti yoksa

persephonee :  
Soru 3'e cevabımı da bulmuş oldum bu arada;
Birisinin aklına gitme fikrini sokmak;)

davuloğul :  
allahallaaa biz özeniyoz da mı yazıyoz. önemli olan düşünmeden cevap vermek zaten.

wanda :  
aaaliiii biiizee anket cevaplaaaa!!:))

futile :  
soru 4 için, emin misin?
sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=okey%20r%C3%B6tar

euehueh

davuloğul :  
ooooyeeee, bu yorumdan sonra acaip muhabbetler dönecek gibime geliyo. ateş beni çağırıyoooo :P

wanda :  
sometimes feeling is everything :P:P

futile :  
azla yetinmek de hoş tabiy :)

wanda :  
kime göre az neye göre az:P

davuloğul :  
bazıları için nefes alması bile yeter be fütücüm. :P

futile :  
çok yuvarlak cevap olmuş len bu

sivri bir cevabı tercih ederdim :P

wanda :  
hımm the key and lock hypothesis:P

futile :  
öhm, peki :)

futile :  
bu arada 17'yi olmuş bil :)

wanda :  
17 ile mesajı verdim, rahatım:P

wolkaan :  
melek :)

[hepsini okudum]