davuloğul :
hadi hayırlı uğurlu olsun bakalım. nurtopu gibi cevaplar. :D
wanda :
bu arada ben de 6. soruyu unutmuşum, seninkini okurken farkettim:) hayırlı olsun:)
Ali_the_Great :
19. Asktir Bea!
20. şarkı söylesin
falan da olabilirmiş :D neyse bu son ikisine çok şey üretiyor kafam yaz yaz bitmez..
futile :
ben mutluluk şeysini sevdim
futile :
bikini bottom :)
[
hepsini okudum
]