davuloğul :  
hadi hayırlı uğurlu olsun bakalım. nurtopu gibi cevaplar. :D

wanda :  
bu arada ben de 6. soruyu unutmuşum, seninkini okurken farkettim:) hayırlı olsun:)

Ali_the_Great :  
19. Asktir Bea!
20. şarkı söylesin
falan da olabilirmiş :D neyse bu son ikisine çok şey üretiyor kafam yaz yaz bitmez..

futile :  
ben mutluluk şeysini sevdim

futile :  
bikini bottom :)

[hepsini okudum]