mutluluğun tanımı da mutsuzluluğu bulmak mı oluyor acep.
morlanet :
tam dediğin gibi oluyor.
serenades :
tüh.
lametadellamela :
en iyisi seninki olmuş:D
gözünü sevim olay çıkarma duyduklarım içinde en iyisi
ayşegülbebek :
1-he ya
2-boşver
3-sınavlar
4-arkadaşlar
5-sessizlik
6-üst komşunun gürültüsü
7-hayat k.
8-zaman yolculuğu yapabilme
9-kedi
ayşegülbebek :
10-deniz havası olan ama kıyısı olmayan bi yer
11-kendime güvensizlik
12-patavatsızlık
13-sevgilim
14-kişilere göre değişir
15-bıkmış
16-kolay yol yok
17-gelecekteki ailemi hayaletmek
18-elinde olanları görmeyip olmayanlara üzülmek
19-acısız
ayşegülbebek :
20-(tanrı benle muhattap olur mu)
morlanet :
serenades : üzülme bu kadar (:
Lame...la : eyvallah
A..Bebek: yapalım sana da bir anket
morlanet :
A..Bebek gerek kalmadı sen yaptın anketi benim üzerime (:
ayaklı_cinnet :
hahah sonuncuya bayıldım, iyiymiş (: en nefret ettiğiniz kötü huyunuz sorusuna benim de cevabım aynı olurdu, yaşasın yalnız değilim (: