serenades :  
"18) sizce mutsuzluğun tanımı nedir?
mutluluğu aramak"

mutluluğun tanımı da mutsuzluluğu bulmak mı oluyor acep.

morlanet :  
tam dediğin gibi oluyor.

serenades :  
tüh.

lametadellamela :  
en iyisi seninki olmuş:D
gözünü sevim olay çıkarma duyduklarım içinde en iyisi

ayşegülbebek :  
1-he ya
2-boşver
3-sınavlar
4-arkadaşlar
5-sessizlik
6-üst komşunun gürültüsü
7-hayat k.
8-zaman yolculuğu yapabilme
9-kedi

ayşegülbebek :  
10-deniz havası olan ama kıyısı olmayan bi yer
11-kendime güvensizlik
12-patavatsızlık
13-sevgilim
14-kişilere göre değişir
15-bıkmış
16-kolay yol yok
17-gelecekteki ailemi hayaletmek
18-elinde olanları görmeyip olmayanlara üzülmek
19-acısız

ayşegülbebek :  
20-(tanrı benle muhattap olur mu)

morlanet :  
serenades : üzülme bu kadar (:

Lame...la : eyvallah

A..Bebek: yapalım sana da bir anket

morlanet :  
A..Bebek gerek kalmadı sen yaptın anketi benim üzerime (:

ayaklı_cinnet :  
hahah sonuncuya bayıldım, iyiymiş (: en nefret ettiğiniz kötü huyunuz sorusuna benim de cevabım aynı olurdu, yaşasın yalnız değilim (:

[hepsini okudum]