futile :
ehuheuh bu eğlenceliymiş :) ama grup da cuk oturmuş :)
düşünüp denemek lazım.
davuloğul :
ha ha ha! here is my challenge! try another poll babe! I served you! nıhıhıhı XD
ava :
LOL! kendimi kontrol edemezsem blog memetiği çöplüğüne döner ama burası, hepimize yazık. =)
davuloğul :
dadında bırakmak lazım tabi. ben mesela için için fleetfoxes seçip yapmak istiyorum ama bürsst derler diye yapmıyorum.
ava :
aynısından yap ayol, ben zırt pırt yenilerini çıkarmayı kastettiydim. arada böyle müzikli yazılı oyunbaz taraflarımızı tatmin etmek lağazım.
futile :
bi tane de yapıp "kendim göreyim" yaptım :P
brigitte_jones :
nıhahaha!!! 10 numara!!
ava :
sen de yap, güzel oluyor! :D
[
hepsini okudum
]