futile :  
ehuheuh bu eğlenceliymiş :) ama grup da cuk oturmuş :)
düşünüp denemek lazım.

davuloğul :  
ha ha ha! here is my challenge! try another poll babe! I served you! nıhıhıhı XD

ava :  
LOL! kendimi kontrol edemezsem blog memetiği çöplüğüne döner ama burası, hepimize yazık. =)

davuloğul :  
dadında bırakmak lazım tabi. ben mesela için için fleetfoxes seçip yapmak istiyorum ama bürsst derler diye yapmıyorum.

ava :  
aynısından yap ayol, ben zırt pırt yenilerini çıkarmayı kastettiydim. arada böyle müzikli yazılı oyunbaz taraflarımızı tatmin etmek lağazım.

futile :  
bi tane de yapıp "kendim göreyim" yaptım :P

brigitte_jones :  
nıhahaha!!! 10 numara!!

ava :  
sen de yap, güzel oluyor! :D

[hepsini okudum]