nedir sarki isimleriyle mi cevapliyoruz? :) ben sevdim bu anket isini, ilkokul nostaljisi. yandin artik ben de yapacam...
davuloğul :
ya aslında biri de türkçe şarkı isimlerinden gitse, o nasıl olur acaba?
futile :
ver gazı, bana uyar :)
karışık mı tek sanatçı mı? :)
ava :
ya ben bi türk grubuyla yapmıştım bunu ama hangisiyle... yeni türkü, bülent ortaçgil vs. ile yapan da çok olmuştur. hande kargo ile yapsın, meydan okuyorum! :D
davuloğul :
bu da benim meydan okumam: tek sanatçı, türkçe, tek albüm!! haydi bakalım hodri meydan, çıkıcak mı bakalım babayiğit?
ava :
hadi lan, malt'la yapıyorum!
futile :
serdar ortaç'la yapıcam uleyn!
:)
futile :
tek albüm mü, hmmm, zor oldu bu :)
ava :
oha destansı!
davuloğul :
ahahahaha, futile respect derim başka da bişey demem!!! XD
futile :
önce şarkı isimlerini öğrenmem lazım tabi, google gel yavrum :)
az sonra burada ama tek albüme söz veremiyorum :P
davuloğul :
olsun niyet önemli. :P
davuloğul :
what is life to you'ya binlerce dansööğööz var diye cevap vermessen keserim kendimi XD
futile :
ama söz yazmak yok aaa kurallara saygı :)
ne çok şarkısı varmış be adamın, hepsi de tek kelime nerdeyse