davuloğul :  
AHAHAHAHAHAH, tutmayın küçük enişteyi!!!

futile :  
:)))) aaa birden fazla hakkımız var mı? :P

şehrazad :  
nedir sarki isimleriyle mi cevapliyoruz? :) ben sevdim bu anket isini, ilkokul nostaljisi. yandin artik ben de yapacam...

davuloğul :  
ya aslında biri de türkçe şarkı isimlerinden gitse, o nasıl olur acaba?

futile :  
ver gazı, bana uyar :)
karışık mı tek sanatçı mı? :)

ava :  
ya ben bi türk grubuyla yapmıştım bunu ama hangisiyle... yeni türkü, bülent ortaçgil vs. ile yapan da çok olmuştur. hande kargo ile yapsın, meydan okuyorum! :D

davuloğul :  
bu da benim meydan okumam: tek sanatçı, türkçe, tek albüm!! haydi bakalım hodri meydan, çıkıcak mı bakalım babayiğit?

ava :  
hadi lan, malt'la yapıyorum!

futile :  
serdar ortaç'la yapıcam uleyn!
:)

futile :  
tek albüm mü, hmmm, zor oldu bu :)

ava :  
oha destansı!

davuloğul :  
ahahahaha, futile respect derim başka da bişey demem!!! XD

futile :  
önce şarkı isimlerini öğrenmem lazım tabi, google gel yavrum :)
az sonra burada ama tek albüme söz veremiyorum :P

davuloğul :  
olsun niyet önemli. :P

davuloğul :  
what is life to you'ya binlerce dansööğööz var diye cevap vermessen keserim kendimi XD

futile :  
ama söz yazmak yok aaa kurallara saygı :)
ne çok şarkısı varmış be adamın, hepsi de tek kelime nerdeyse

ava :  
ahahahahajahha çocuumu keserim!

şehrazad :  
kargo mu dedin? tut o zaman. :)

[hepsini okudum]