futile :
perfect gentleman he? euhe :)
ava :
viva la rebolusyon beybi. =)
Ali_the_Great :
Bir de türkçesini ekledim :D
davuloğul :
hoyda bre!
futile :
:)))))) allahın emriyle
:))) dağıldım :)))
ava :
"aklımı aldılar"
offf. =D
davuloğul :
ahaha yalnız orhan'ı ben şimdi gördüm, altıma sıştım gülmekten. XD
[
hepsini okudum
]