futile :  
perfect gentleman he? euhe :)

ava :  
viva la rebolusyon beybi. =)

Ali_the_Great :  
Bir de türkçesini ekledim :D

davuloğul :  
hoyda bre!

futile :  
:)))))) allahın emriyle
:))) dağıldım :)))

ava :  
"aklımı aldılar"

offf. =D

davuloğul :  
ahaha yalnız orhan'ı ben şimdi gördüm, altıma sıştım gülmekten. XD

[hepsini okudum]