davuloğul :
hep atıl hep atıl, biraz da katıl beya! :D ellerinize sağlık efem.
futile :
gönülçelen :)
wolkaan :
sıkıntıdan ölüyorum ofiste iyi oluyo bu ya tebrikler böyle bişiyi kreatifize ettiginiz için :D
wolkaan :
ne var futile nee nee :p
acoustic_pain :
wolkan cidden güzel olmuş :D ama ben senin tv showunun adının renkli rüyalar oteli olmasını beklerdim :D
wolkaan :
olm oda geldi aklımada öyle yazıldı bikere :D izdivaça felan kaydı aklım eueuheuh:D
[
hepsini okudum
]