davuloğul :  
hep atıl hep atıl, biraz da katıl beya! :D ellerinize sağlık efem.

futile :  
gönülçelen :)

wolkaan :  
sıkıntıdan ölüyorum ofiste iyi oluyo bu ya tebrikler böyle bişiyi kreatifize ettiginiz için :D

wolkaan :  
ne var futile nee nee :p

acoustic_pain :  
wolkan cidden güzel olmuş :D ama ben senin tv showunun adının renkli rüyalar oteli olmasını beklerdim :D

wolkaan :  
olm oda geldi aklımada öyle yazıldı bikere :D izdivaça felan kaydı aklım eueuheuh:D

[hepsini okudum]