wanda :  
belki yazmak rahatlatır, ben de patlama hallerinde yazıyorum biraz geçiriyo öfkemi

Ali_the_Great :  
eee. hayırdır? :D

futile :  
çok fena dış kapının mandalı yapıldım efenim, koydu azıcık.

davuloğul :  
olm ne kötü bigündür bu! yaptığımız anketler manyetik bi alan mı yarattı acaba? abarttık mı ne? :P

[hepsini okudum]