wanda :
belki yazmak rahatlatır, ben de patlama hallerinde yazıyorum biraz geçiriyo öfkemi
Ali_the_Great :
eee. hayırdır? :D
futile :
çok fena dış kapının mandalı yapıldım efenim, koydu azıcık.
davuloğul :
olm ne kötü bigündür bu! yaptığımız anketler manyetik bi alan mı yarattı acaba? abarttık mı ne? :P
[
hepsini okudum
]