o dediğin hastalık her neyse bende de oluo zaman zaman ne yazarken başlayıp ne yazarken buluverebiliorum kendimi ama her zaman olmuo bu olay.
snestit :
şizofren olmayasın:)
kara_mel :
neden olmasın:)
nicktirgit :
şizofreni deil de bu tür kafiyeye söz sanatına takıntılı insanların beyinleri normalden biraz farklı çalışıyomuş:S artık ileri mi geri mi orasını bilmiyorum:D bu arada göt çok acaip bi organ gibi gelmiyo mu yau:S üstüne falan oturuyoruz,nebiliyim..:S