murattstein :  
Ne güzel demişler değil mi?

Nereye dönersen dön,nereye gidersen git unutma, götün hep arkandadır:) Bahaneler gibi:)

kara_mel :  
o dediğin hastalık her neyse bende de oluo zaman zaman ne yazarken başlayıp ne yazarken buluverebiliorum kendimi ama her zaman olmuo bu olay.

snestit :  
şizofren olmayasın:)

kara_mel :  
neden olmasın:)

nicktirgit :  
şizofreni deil de bu tür kafiyeye söz sanatına takıntılı insanların beyinleri normalden biraz farklı çalışıyomuş:S artık ileri mi geri mi orasını bilmiyorum:D bu arada göt çok acaip bi organ gibi gelmiyo mu yau:S üstüne falan oturuyoruz,nebiliyim..:S

[hepsini okudum]