yağmur_meleği :
en iyi akanlardan biri olmuş. yani bence. tabi daha hatrı sayılır, lafı dinlenir, sözü geçer büyükleriniz vardır eminim kinyas bey fekat benim fikrim bu yönde.
saygılar.
kinyas :
teşekkürler yine de:p
[
hepsini okudum
]