yağmur_meleği :  
en iyi akanlardan biri olmuş. yani bence. tabi daha hatrı sayılır, lafı dinlenir, sözü geçer büyükleriniz vardır eminim kinyas bey fekat benim fikrim bu yönde.
saygılar.

kinyas :  
teşekkürler yine de:p

[hepsini okudum]