u_z_u_n :
dost kötü günde düşman güneşli günde belli olurmuş...
dorleon :
anaaa. geçmiş olsun yeni duydum. var mı bişeyin? nasıl oldun?
sleepwalker :
hastanedeyim şu anda. yarın mercek ameliyatı olcam. suni mercek takılcak. sonra da kornea nakli dediler bilmiyorum.. iyi olmaya çalışıyorum..
abuk :
daha yeni görüyorum çok geçmiş olsun...umarım en kısa sürede eski haline döner her şey...
sleepwalker :
umarım canım, o kadar çok istiyorum ki tekrar görebilmeyi. bence düşünce gücümle açılacak gözüm artık:)
[
hepsini okudum
]