u_z_u_n :  
dost kötü günde düşman güneşli günde belli olurmuş...

dorleon :  
anaaa. geçmiş olsun yeni duydum. var mı bişeyin? nasıl oldun?

sleepwalker :  
hastanedeyim şu anda. yarın mercek ameliyatı olcam. suni mercek takılcak. sonra da kornea nakli dediler bilmiyorum.. iyi olmaya çalışıyorum..

abuk :  
daha yeni görüyorum çok geçmiş olsun...umarım en kısa sürede eski haline döner her şey...

sleepwalker :  
umarım canım, o kadar çok istiyorum ki tekrar görebilmeyi. bence düşünce gücümle açılacak gözüm artık:)

[hepsini okudum]