sen gülüyorsun da ben sinirden kuduruyorum uyuyamıyorum şu an :P
şehrazad :
olur olmaz sinir bende de var cok fena bu ara. stres diyoruz kisaca. sarhos olunca gecer diyorsan dur ben de deneyeyim...
Mattheus :
stres sanırım doğru seçim yanlış yapıyoruz ama.
şehrazad :
katiliyorum yanlis yapiyoruz, stresi saga sola sacmak, baskalarindan cikarmak tatsiz ve insana kendini daha da beter hissettiriyor. ama insanin sinirleri harap olunca baska turlu yapmak da o kadar ama o kadar zor ki...
Mattheus :
asıl yapılması gereken şey sorunu çözmek,zira bu şekilde sevdiklerimizi kırıp,küstürüyoruz sadece.
şehrazad :
benim sorunu cozebilmem icin isi birakmam lazim, ki su anda boyle bir secenegim pek yok. senin cozumunun yolu nereden gecer acep?
Mattheus :
benim sorunum çözümü ise mükemmeliyetçiliği bırakmak :P
yani benim ki daha zor