Mattheus :  
sen gülüyorsun da ben sinirden kuduruyorum uyuyamıyorum şu an :P

şehrazad :  
olur olmaz sinir bende de var cok fena bu ara. stres diyoruz kisaca. sarhos olunca gecer diyorsan dur ben de deneyeyim...

Mattheus :  
stres sanırım doğru seçim yanlış yapıyoruz ama.

şehrazad :  
katiliyorum yanlis yapiyoruz, stresi saga sola sacmak, baskalarindan cikarmak tatsiz ve insana kendini daha da beter hissettiriyor. ama insanin sinirleri harap olunca baska turlu yapmak da o kadar ama o kadar zor ki...

Mattheus :  
asıl yapılması gereken şey sorunu çözmek,zira bu şekilde sevdiklerimizi kırıp,küstürüyoruz sadece.

şehrazad :  
benim sorunu cozebilmem icin isi birakmam lazim, ki su anda boyle bir secenegim pek yok. senin cozumunun yolu nereden gecer acep?

Mattheus :  
benim sorunum çözümü ise mükemmeliyetçiliği bırakmak :P
yani benim ki daha zor

şehrazad :  
zormus hakkaten. :)

[hepsini okudum]