bAlIk :  
inanır mısın, o kadar çok hastayım güncesi yazınca kendimi suçlu hissettim :D içimden gelenler bunlar tabii, ama yazarken seni de düşündüm! seni seviyorum meleğim, mutluluğumuz paylaştıkça büyüsün! :)

[hepsini okudum]