Shirin :  
mantık arayacağımızı kim söyledi ki??? ;))
uykusuzken insan mantıklı düşünebilir mi?

Shirin :  
yaa o şirin olma isteğinden gelen bir nick..şirin değilim şirin olmak istiorum ;) o bi diziden alıntıydı.. hem bak o saatten beri haaala uyumadım..ders çalışıcaz şimdi..bak şimdi de iktisattan nefret ediyorum iktisat ölsün istiyorum.hıh

[hepsini okudum]