naylon :
ahlakını bozacaklar diye korkuyorum
cat_the_black :
olmayan şey bozulmaz beybi.
EnglishBeefcake :
bi dakka ben anlamadım ki neresi kızışmış
cat_the_black :
hahaha
simone :
yeni kitabından ürküyorum kuzum :D
nilya :
hangi kitaptı bu :))
naylon :
best sellerlığı garantilediniz yine ! ahauh
[
hepsini okudum
]