naylon :  
ahlakını bozacaklar diye korkuyorum

cat_the_black :  
olmayan şey bozulmaz beybi.

EnglishBeefcake :  
bi dakka ben anlamadım ki neresi kızışmış

cat_the_black :  
hahaha

simone :  
yeni kitabından ürküyorum kuzum :D

nilya :  
hangi kitaptı bu :))

naylon :  
best sellerlığı garantilediniz yine ! ahauh

[hepsini okudum]