vengance :  
Darısı tüm 3. dünya ülkelerinin başına :)))

futile :  
öncü olmanın haklı gururunu yaşıyoruz !

Diesel :  
ahah paki sitelerie girip dns ayarlari ve ktunnel.com ile ilgili bilgi vermek lazimartk (:

brigitte_jones :  
Diesel'e katılıyorum, biz kendi kendimize keşfetmek zorunda kaldık bari onlar bilsinler.
hem başkalarına yol göstermedikçe öncü olmanın ne keyfi kalır ki :)

futile :  
:) doğru dediniz

parazit :  
onlar yasaklamicak aga biz yasaklamicaz peki kim yasaklicak kim kim kim?

Ali_the_Great :  
İnternet tabuları ve dogmaları yıkıp insanların gözünü açacak diye ödleri kopuyor.

Shirin :  
maden işçilerinin ölümü konusunda da 1.sıradaymışız..bu konuda da öncüyüz..canım ülkem..

brigitte_jones :  
yok maden işçileri konusunda avrupada birinciyiz. dünya çapında ise çin ile yarışmak çok zor.

gerçi bilişim sansürü konusunda da yarışamayız çin ile, adamlar sansür koymak için google'ı hackledi yav! daha ne olsun

Gigi :  
ee o zaman pakistana yardım eli uzatalım.. yazzık.. :))

futile :  
bence bizim çin'den ders almamız lazım şu durumda.

futile :  
biz taktik öğretene kadar tekrar açtılar ! pes !

[hepsini okudum]