müslümanın bir kase balı varsa... ehehe, avansını futile ve benimle paylaşmak ister misin hafız? bak direk olaya girdim, hiç kibar davranamıycam bu saatte :)
wolkaan :
okudum durumlar göçmüş sevgili hatunlar :p
ama bilinki sizden dahada kötü durumda olanlar var bknz ben.tatmin etmediyse bknz kredi kartı extresi:D
davuloğul :
umut fakirin ekmeğiiii, umar haa umar umar... :P
wolkaan :
ahaha :) birde benim hikayem cok dramatik ya
maaşım kadar borcum var.
yani ayagıma göre uzatmısım yorganı :p
davuloğul :
vah yaa. sıkışırsan bi mesaj at, ufak ufak yardım ederim be! ben bile üzüldüm şimdi. XD
wolkaan :
ah canım benim ne kadar iyi bi insansın :p
sen anketlerini eksik etme basımızdan yeter be davulum :p
davuloğul :
zaten anket dışında kimseye bişey ifade etmedim şu günce aleminde. sayenizde... :(