davuloğul :  
müslümanın bir kase balı varsa... ehehe, avansını futile ve benimle paylaşmak ister misin hafız? bak direk olaya girdim, hiç kibar davranamıycam bu saatte :)

wolkaan :  
okudum durumlar göçmüş sevgili hatunlar :p

ama bilinki sizden dahada kötü durumda olanlar var bknz ben.tatmin etmediyse bknz kredi kartı extresi:D


davuloğul :  
umut fakirin ekmeğiiii, umar haa umar umar... :P

wolkaan :  
ahaha :) birde benim hikayem cok dramatik ya

maaşım kadar borcum var.
yani ayagıma göre uzatmısım yorganı :p

davuloğul :  
vah yaa. sıkışırsan bi mesaj at, ufak ufak yardım ederim be! ben bile üzüldüm şimdi. XD

wolkaan :  
ah canım benim ne kadar iyi bi insansın :p

sen anketlerini eksik etme basımızdan yeter be davulum :p

davuloğul :  
zaten anket dışında kimseye bişey ifade etmedim şu günce aleminde. sayenizde... :(

wolkaan :  
yüzünü dökme küçük kız

[hepsini okudum]