davuloğul :  
sakin... :)

morlanet :  
Yanlış yaptım! sıkacaktım ümüğünü!

davuloğul :  
iyi ki sıkmamışsın. sıksaydın daha fena olacaktı bence. o zaman da yeterince sıkmadım ümüğünü diyecektin. :D

lametadellamela :  
Gel anam gel seni biraz sevip sırtını sıvazlayım gel

morlanet :  
davul: azını,fazlasını karıştırmam. sıktıysam iş bitmiştir (:

Lame...La: gaz mı çıkartıyon lan (:

[hepsini okudum]