davuloğul :
sakin... :)
morlanet :
Yanlış yaptım! sıkacaktım ümüğünü!
davuloğul :
iyi ki sıkmamışsın. sıksaydın daha fena olacaktı bence. o zaman da yeterince sıkmadım ümüğünü diyecektin. :D
lametadellamela :
Gel anam gel seni biraz sevip sırtını sıvazlayım gel
morlanet :
davul: azını,fazlasını karıştırmam. sıktıysam iş bitmiştir (:
Lame...La: gaz mı çıkartıyon lan (:
[
hepsini okudum
]