davuloğul :  
nerdesin be kadın? :)

aqueries :  
göle düştüm ineğin bir beni içti:P

davuloğul :  
sen yokken güzel oyunlar oynadık güncede :)

aqueries :  
valla mı yafff..tüh...bende talih olsa zaten...oyun ararken oyuncak olmazdık:) ne oynadınız yaff..anlatsana..!

davuloğul :  
yav ben bi günceye anket yayınladım, sonra herkes yaptı. bi tane daha yayınladım sonra. bunun gibi şeyler. :)

aqueries :  
hımmm..du hemen bakayım...:P

[hepsini okudum]