thesunshine :
yalnızlık işte nelere kadir :)
futile :
mesajlarını silmezsen konuşacak adam bulamazsın tabi :)
sinameki :
Beterin beteri var. Bakınız ben ve benim başucum:
img443.imageshack.us/img443/6615/dsc00413s.jpg
parazit :
şifren bi aşk sanırsam
[
hepsini okudum
]