thesunshine :  
yalnızlık işte nelere kadir :)

futile :  
mesajlarını silmezsen konuşacak adam bulamazsın tabi :)

sinameki :  
Beterin beteri var. Bakınız ben ve benim başucum:

img443.imageshack.us/img443/6615/dsc00413s.jpg

parazit :  
şifren bi aşk sanırsam

[hepsini okudum]