Shirin :
ne güzel bi duygudur teyzelik. 5xteyzeyim ben de ;) Gözünüz aydın,Allah uzuuun ömürler versin inşAllahh..
karel :
evet ya bi doğsa rahatlıcam bende 4xteyze oluyorum bununla birlikte bide iyii dileklerin için teşekkürler=D
[
hepsini okudum
]