davuloğul :
hafif resmi. siyah koton kumaş pantolon+ beyaz gömlek. bence.
Ali_the_Great :
body + deri ceket+ topuklu çizme +fileli çorap+ mini etek
futile :
siyah pantolon tamam da üste karar veremiyorum, beyaz gömleğim de yok :( ühühü
ali > nereye gittiğimi biliyorsun di mi? :)
finale :
beyaz üzerine siyah çizgili gömlek :P
futile :
benimsemesinler, "aferin kızım, güle güle desinler !" yeter artık yahu, 9 yıldır aynı okuldayım! :)
Ali_the_Great :
Mezuniyet insanın kendine yakışanı giymesidir.
futile :
:))))
en güzeli!
wanda :
chanel no 5 diyorum:P
futile :
j'adore :)
[
hepsini okudum
]