davuloğul :  
hafif resmi. siyah koton kumaş pantolon+ beyaz gömlek. bence.

Ali_the_Great :  
body + deri ceket+ topuklu çizme +fileli çorap+ mini etek

futile :  
siyah pantolon tamam da üste karar veremiyorum, beyaz gömleğim de yok :( ühühü

ali > nereye gittiğimi biliyorsun di mi? :)

finale :  
beyaz üzerine siyah çizgili gömlek :P

futile :  
benimsemesinler, "aferin kızım, güle güle desinler !" yeter artık yahu, 9 yıldır aynı okuldayım! :)

Ali_the_Great :  
Mezuniyet insanın kendine yakışanı giymesidir.

futile :  
:))))
en güzeli!

wanda :  
chanel no 5 diyorum:P

futile :  
j'adore :)

[hepsini okudum]