lanaya :  
pişt! cuma günü bende parti var başka iş çıkarma sakın kendine, bekliyorum!!!!

Mattheus :  
holleyyy hacım 35 yıldır görüşmüyoruz muhabbetine hasret kaldım bir sürü anlatıcak şey var ya,günlüğe sardım bir buluşalım artık :D

lanaya :  
yawrım kendime ayıracak vakti yeni buldum. evde perişanız internet yok fln sorma hiç. cuma günü USA tayfası, tereza ve bilimum manyak bende olucak hatta gündüz gel sen hazırlık yaparız?

Mattheus :  
oo şenlik var desene "ablalara" gitmek gibi bir gün olacak :D tek fark buradaki dini sohbette din farklı :D:D:D

lanaya :  
aynen! ama eğlenceli olur bence. bakıcaz bakalım :)

[hepsini okudum]