cumba :  
yanlız hakkaten fenaaa doğurmuslar galiba lan...:)))

arjen :  
yaa cumba ben ölmüşümm ağlayanım yok:) doktor dediki ulan yatman lazım. nasıl geziyon:))) adam şok oldu:)

cumba :  
amanınnn , kızım napıyosun sen öyle ...

brigitte_jones :  
koynunda bakteri beslemisin o kadar zaman :)

(geçmis olsun ayrica)

herostratos :  
yalnız bakterilere isyan bayrağını çekmene rağmen; bir bakteriye, bir bakteriden daha fazlasıymış gibi davranma edalarından uzak olduğunu belirtmek isterim..
eskiden kalma bir alışkanlık galiba:)

akarat :  
oboooo sen içinde olanları halledersinde dışarıda ki bakterilerden nasıl kurtulcan?

geçmiş olsun abla. peace

[hepsini okudum]