ahuhaha al sana hareketli . hatırladınmı bu türküyü? :))
Shirin :
transfer edek Seni de Sevgilinin olduğu şehre??
olmaz_olamaz :
kestane düşsün kafana yavşak yavşak şarkılar atıosun:P hahahaha:D
shirinim gelicektide geç kaldı çok özledim yahu...
müptezel :
üleyn serdar ortaç çokmu düzgün ?
kodumun prematüresiyle coşuyosun :D sana en kaliteli şarkı ve türkülerden bi demet yaptım. kestane türküsüde sana armagan edıyorum :D
olmaz_olamaz :
sensin kestane :D
Shirin :
gelii gelii az sabrettt..hem arada mesafe de girsin ki özlemek ne demek öğrenilsin.. ahan da bak şuan bu konuda aynı ben değilsin arkadaşım ;) ben sınırsız kafa iznindeyim hehe ;))
olmaz_olamaz :
ehehe tüh beee:))) yakında aramıza bekliyoruz:)))
sporkgirl06 :
Aman diyim siralim! Izmir dururken, Istanbul falan cikarma simdi:(
olmaz_olamaz :
yok ben gitmem:(( ama sevgilim geri gelsin çok özledim:((
sesini duydum ağladım:(
nurich :
o senin sevginin karşısında duramaz, sen istemesen bile giden gelir, zincirleri bile olsa kırar gelir. Onun gücü senin sevginden fazla değil...
olmaz_olamaz :
:)) canımmm benimmm çabuk gelsin ama:((
nurich :
sen bol bol bu gidişe neden olan puşt a küfret emin ol rahatlıcaksın...
olmaz_olamaz :
etmem mii ne ağzı kaldı ne burnu:))
o deilde kızkardeş alper bunları görürse bbana ne yapar düşünemiyorum:)))
nurich :
alper sana bişey demez sanırım
Not: Alper kötü bi niyetimiz yoktu, tamamen siralin sana olan özlemine dair sözler ve telkinler bunlar
(: