acoustic_pain :  
sevgilin istanbulda mı yoksa? :))

müptezel :  
len dana moda sahilini gezerken böyle demiyodun,üsküdarda saçlarını rüzgara bırakırken mutluluktan ağlak oldugun zamanlar konuşturma beni :D

oralarda yanlız kaldın diye dimi bu sitem?

olmaz_olamaz :  
onur ten point:))

ya gökhan ama kendimi çok çaresiz hissediyorum onsuz:)))
ulen hatırladımda canım çekti bak:)))

müptezel :  
fizy.com/#s/1g4k7a

sana bu şarkı yoluyorum danacık :D

müptezel :  
fizy.com/#s/13ldtl

ahuhaha al sana hareketli . hatırladınmı bu türküyü? :))

Shirin :  
transfer edek Seni de Sevgilinin olduğu şehre??

olmaz_olamaz :  
kestane düşsün kafana yavşak yavşak şarkılar atıosun:P hahahaha:D

shirinim gelicektide geç kaldı çok özledim yahu...

müptezel :  
üleyn serdar ortaç çokmu düzgün ?

kodumun prematüresiyle coşuyosun :D sana en kaliteli şarkı ve türkülerden bi demet yaptım. kestane türküsüde sana armagan edıyorum :D

olmaz_olamaz :  
sensin kestane :D

Shirin :  
gelii gelii az sabrettt..hem arada mesafe de girsin ki özlemek ne demek öğrenilsin.. ahan da bak şuan bu konuda aynı ben değilsin arkadaşım ;) ben sınırsız kafa iznindeyim hehe ;))

olmaz_olamaz :  
ehehe tüh beee:))) yakında aramıza bekliyoruz:)))

sporkgirl06 :  
Aman diyim siralim! Izmir dururken, Istanbul falan cikarma simdi:(

olmaz_olamaz :  
yok ben gitmem:(( ama sevgilim geri gelsin çok özledim:((

sesini duydum ağladım:(

nurich :  
o senin sevginin karşısında duramaz, sen istemesen bile giden gelir, zincirleri bile olsa kırar gelir. Onun gücü senin sevginden fazla değil...

olmaz_olamaz :  
:)) canımmm benimmm çabuk gelsin ama:((

nurich :  
sen bol bol bu gidişe neden olan puşt a küfret emin ol rahatlıcaksın...

olmaz_olamaz :  
etmem mii ne ağzı kaldı ne burnu:))

o deilde kızkardeş alper bunları görürse bbana ne yapar düşünemiyorum:)))

nurich :  
alper sana bişey demez sanırım

Not: Alper kötü bi niyetimiz yoktu, tamamen siralin sana olan özlemine dair sözler ve telkinler bunlar
(:

olmaz_olamaz :  
hahah bayıldım bu nota:)

[hepsini okudum]