olmaz_olamaz :  
ben hiç gemiye binmedim abi:((

sporkgirl06 :  
Aslinda bulasilcak coook materyal var ama benim simdi vaktim yok:D
Geri doncem ben sana:P

acoustic_pain :  
benim gemiye binersin üzülmeee :))

sabırsızlıkla bekliyorumm :PPP

sporkgirl06 :  
Hmmm nerden baslayim bilemedim simdi... Gunceyi open benle kafa bulan adam, yoklugunda guncenin onu ozledigini soyluyor:D Yakinda sen de opmeye baslarsin gunceni haberin olsun:p
Simdilik bu konuda kalalim, siral kafayi yemezse uzatiriz sonra:D

acoustic_pain :  
zamanında güncemi çok öptüm spork :))) artk öle öpesim yok :D ben başka yerden saldırıcaksın diye düşünmüştüm yanılttın beni :D
bu arada senin veya bnm günceme yorum yapan tehlikeyi göze alıyordur bence:D ya da yapası da varsa yorum yapmıodur =P

sporkgirl06 :  
:) Nerden saldiririm diye dusundun bir soyle bakayim? Ona gore dogru bilmissin ya da bilemedin dicem.

Bir de... Guncelerini zaptetmis gibi hissettim birden, riski goze aliyorlar falan diyince:) Sussam mi ne:)

acoustic_pain :  
online yüzme dersinden saldırrsn diye düşünüdüm :D

ben senin guncelerini mi zaptediyorum yani tamam spork alacağın olsun . hatta hıh !

sporkgirl06 :  
Alla alla! Ne alingan insansin sen boyle yahu.. Zaptetmiyon, tamam. Bir an oyle hissettigimi soyledim...

Yaklasmissin ama tam olarak degil:) Ben 40 m. konusuna bulascaktim.. Insan kendini begenmese catlarmis:D

acoustic_pain :  
40 m. kın dalıyor goster bana o zaman begenmıcem kendımı :D

sporkgirl06 :  
Kimin ne kadar daldigi beni ilgilendirmez, alla alla!

Birak baskalari ovsun:) Cok bilmis:hih

olmaz_olamaz :  
yok yok bana bişey olmaz ben çok eğleniyorum özellikle yorum yapıyorum siz ikinizin çekişmeleirne:)) devam devam ben izlemedeyim:))

sporkgirl06 :  
:D Acoustic cevap bile veremiyor artik... Formdan dustu canim.. Benimle idare edivercen artik:)

[hepsini okudum]