hahaha ;) ben de en arka sırada oturdum.lise zamanı aklıma geldi.boy uzun diye hep arkaya atarlardı beni ;P birden noluyo lann farkettiler galiba bunlar da dedim
murattstein :
he he. Aynisini bende dusundum uzunum diye herhalde dedim sonra ulan saat 04de yattın sacmalaman dogal dedim kendi kendime .Dbir bu aralar sabah kalkip ise gidene kadar aklima 1gün oncesinden giren salak reklam muzikleri takiliyor