cumba :  
hanı nerde arsızlızlığımmmmmmm...! bi daha dusun ıstersen...:))

konsantre :  
:)))))))))))))))))))

cumba :  
tele cvp ver salak sıırtıcagına...:))))))))

konsantre :  
veremem şu an :)

cumba :  
sıktırgıt o zaman...:))) operımm

akarat :  
ne gazoz adamsın camışşş

cumba :  
yazının a.q bu arada ...!:))

pardon dıyorum cadı

arjen :  
mal benim için senin güncelerin kendini aşmıştır hee söyliyim. bi de arad haklı. malllsın:) bide nerdesin lan

cumba :  
boyuna posuna da bakmıyooo...:))

hanı bıde bunları tanımayanlar okuyo... kımbılır ne dusunuyolar bı dusun ...:)))))

arjen :  
bir seksen uzun böyle salınan bir entellektüel abla sanıyolardır:)))))))) ne sancaklarr. bir de selmin yine soruyorum nerdesin lan

cumba :  
ilham perilerini beklıyor su an...:)) yada soyle dıyım ılham perısıyle konusyoda olabılır...:))

ibo nelere kadırmısın olum sen demek ıstıyorum ben geldıgınde kendısne...


cumba :  
hıst kız su resmı degıtır derım ben , guzel bısıy bul google'dan falan mılleti hayal kırıklıgına ugratma surda ...:))

sopayla kovalıycak benı bu gıdısle

arjen :  
selmin bizi diskoya götür selmin bizi diskoya götür:))) bir de tabikiiiii nerdesin lannnn hadi gelll:)

konsantre :  
mal mısınız bunu ben yazmadım... şarkı bu.

cumba :  
cuk oturdu dıyorummm...:)))

yok ben hıssıyatlıyım , yok ben soyle yazarımmm , içimde bi edebi ruh tasıyorum bimnene ... bırak bu ayakları dıyorummmm...:)))


cumba :  
sıctıkkkk...

neyse o zaman allahın odunu altına bi iliştir dimi surdan arakladım bımnene yaptım dıye ...:))

ha bu da yenı taktık... sarkı nasıl olsa bılınmıyodur ... bende edebi kadını oynuyım surda ıkı dakıka...:)

arjen :  
valla hayal kırıklığı oldu bu selmin:))) benim için selminin günceleri bu saatten sonra DAVOSTURahahahaha

cumba :  
lan bılıyomusun bı an senın yazdıgını dusundum beeeee...:)))

bu kadar oyannamaz kı a.q...:)

konsantre :  
püffffffff

cumba :  
oyladım bıleee...:)))) bole de ıclendım yanıııııııı...:)

[hepsini okudum]