cumba :
hanı nerde arsızlızlığımmmmmmm...! bi daha dusun ıstersen...:))
konsantre :
:)))))))))))))))))))
cumba :
tele cvp ver salak sıırtıcagına...:))))))))
konsantre :
veremem şu an :)
cumba :
sıktırgıt o zaman...:))) operımm
akarat :
ne gazoz adamsın camışşş
cumba :
yazının a.q bu arada ...!:))
pardon dıyorum cadı
arjen :
mal benim için senin güncelerin kendini aşmıştır hee söyliyim. bi de arad haklı. malllsın:) bide nerdesin lan
cumba :
boyuna posuna da bakmıyooo...:))
hanı bıde bunları tanımayanlar okuyo... kımbılır ne dusunuyolar bı dusun ...:)))))
arjen :
bir seksen uzun böyle salınan bir entellektüel abla sanıyolardır:)))))))) ne sancaklarr. bir de selmin yine soruyorum nerdesin lan
cumba :
ilham perilerini beklıyor su an...:)) yada soyle dıyım ılham perısıyle konusyoda olabılır...:))
ibo nelere kadırmısın olum sen demek ıstıyorum ben geldıgınde kendısne...
cumba :
hıst kız su resmı degıtır derım ben , guzel bısıy bul google'dan falan mılleti hayal kırıklıgına ugratma surda ...:))
sopayla kovalıycak benı bu gıdısle
arjen :
selmin bizi diskoya götür selmin bizi diskoya götür:))) bir de tabikiiiii nerdesin lannnn hadi gelll:)
konsantre :
mal mısınız bunu ben yazmadım... şarkı bu.
cumba :
cuk oturdu dıyorummm...:)))
yok ben hıssıyatlıyım , yok ben soyle yazarımmm , içimde bi edebi ruh tasıyorum bimnene ... bırak bu ayakları dıyorummmm...:)))
cumba :
sıctıkkkk...
neyse o zaman allahın odunu altına bi iliştir dimi surdan arakladım bımnene yaptım dıye ...:))
ha bu da yenı taktık... sarkı nasıl olsa bılınmıyodur ... bende edebi kadını oynuyım surda ıkı dakıka...:)
arjen :
valla hayal kırıklığı oldu bu selmin:))) benim için selminin günceleri bu saatten sonra DAVOSTURahahahaha
cumba :
lan bılıyomusun bı an senın yazdıgını dusundum beeeee...:)))
bu kadar oyannamaz kı a.q...:)
konsantre :
püffffffff
cumba :
oyladım bıleee...:)))) bole de ıclendım yanıııııııı...:)
[
hepsini okudum
]