nurich :  
daha sonrası fena olduğunu sende biliyosun di mi.
o yüzden sadece "aşk" ın güzelini yazıyosun... yakaladım kandıramazsın diğer insanları (:

futile :  
bu sefer pek güzel olmuş ama ya

shakespeare :  
fena mı fena evet ama olmasın diye bir umudum var :) tesekkurler futile :) uykumu aldım bak;)

[hepsini okudum]