nurich :
daha sonrası fena olduğunu sende biliyosun di mi.
o yüzden sadece "aşk" ın güzelini yazıyosun... yakaladım kandıramazsın diğer insanları (:
futile :
bu sefer pek güzel olmuş ama ya
shakespeare :
fena mı fena evet ama olmasın diye bir umudum var :) tesekkurler futile :) uykumu aldım bak;)
[
hepsini okudum
]