futile :
özgüvenle ilgili bir durum olsa gerek, en azından benimki öyle
yakutbebek :
acikcasi 2-3 dakika icinde farkediyorsun ki kimsenin pek de umurunda degilsin o noktada.
futile :
denemek lazım
yakutbebek :
indeed.
ben denedim, memnun kaldim. nitekim oyle ki diger turlu guneslenmek, denize girmek garip geliyor zaman zaman.
cat_the_black :
koşma sakın ne olursa olsun.
futile :
:)))
bence slo-mo !
yakutbebek :
amacindan saptirdiniz da konuyu, neyse.
[
hepsini okudum
]