futile :  
özgüvenle ilgili bir durum olsa gerek, en azından benimki öyle

yakutbebek :  
acikcasi 2-3 dakika icinde farkediyorsun ki kimsenin pek de umurunda degilsin o noktada.

futile :  
denemek lazım

yakutbebek :  
indeed.

ben denedim, memnun kaldim. nitekim oyle ki diger turlu guneslenmek, denize girmek garip geliyor zaman zaman.

cat_the_black :  
koşma sakın ne olursa olsun.

futile :  
:)))
bence slo-mo !

yakutbebek :  
amacindan saptirdiniz da konuyu, neyse.

[hepsini okudum]