Shirin :  
ben de bununla ilgili bişeyler yazacaktım ama bugün işyeri öyle sıkışık ki fırsat bulamadım..sonuna kadar katılıyorum Sana..karşı duranlar bi durup düşünsünler..

Glycerine :  
teşekkür ederim :)

yakutbebek :  
Simdi yardimi yapan kurulusu sevdigimden degil (tam aksine) ama filistine yardim yapmaktaki mantik turkiye yerine su:

Turkiye'de soyle ya da boyle bir devlet orgutlenmesi var, acliktan olmekte olana bakmakla yukumlu. Filistin'de yok.

yakutbebek :  
Geri kalan her dedigine katiliyorum.

Biliyorum, patlayacaksin bana ama her sey siyah-beyaz degil.

Neyse, "imani olmayan ile ben tartismam" diyen bir basbakani ya da ona oy vereni cok ciddiye almamak lazim, siktiret.

[hepsini okudum]