ben de bununla ilgili bişeyler yazacaktım ama bugün işyeri öyle sıkışık ki fırsat bulamadım..sonuna kadar katılıyorum Sana..karşı duranlar bi durup düşünsünler..
Glycerine :
teşekkür ederim :)
yakutbebek :
Simdi yardimi yapan kurulusu sevdigimden degil (tam aksine) ama filistine yardim yapmaktaki mantik turkiye yerine su:
Turkiye'de soyle ya da boyle bir devlet orgutlenmesi var, acliktan olmekte olana bakmakla yukumlu. Filistin'de yok.
yakutbebek :
Geri kalan her dedigine katiliyorum.
Biliyorum, patlayacaksin bana ama her sey siyah-beyaz degil.
Neyse, "imani olmayan ile ben tartismam" diyen bir basbakani ya da ona oy vereni cok ciddiye almamak lazim, siktiret.