Shirin :
18:30 civarı ordan geçicem,pcsi yanında bi bayan görürsem.gidicem yanına tanıdım Seni dicem ;)
FaLLDoWn :
kurşun seslerinden iyidir tamirat sesleri sanırım.
eylem bizi bekler haydi bayrak yakmaya.
[
hepsini okudum
]