Shirin :  
18:30 civarı ordan geçicem,pcsi yanında bi bayan görürsem.gidicem yanına tanıdım Seni dicem ;)

FaLLDoWn :  
kurşun seslerinden iyidir tamirat sesleri sanırım.

eylem bizi bekler haydi bayrak yakmaya.


[hepsini okudum]