ya politikasını sikeyim bu kadar mal adam bir ülkede nasıl toplanır lan.
lan senin gazzeye bomba düşerken çocuğuna izleten ebeveynden farkın ne peki insan bi döner kendine bakar.
aptal dolu
yani aptal değil başka bişey
tarifsiz salaklık bu
herostratos :
Bir de lanetliymiş bunlar,bu yüzden ötesini beklememek gerekirmiş..Takip etmeyenin ve takip edilmeyenlerin yalancısıyım ben.
Glycerine :
ay allahım
Glycerine :
:(
finale :
Beni en çok üzen ise facebook listemdeki öğretmenlerin hitler yanlısı sözler sarfetmesi.. Şaka gibi..
Glycerine :
aa evet.
ölüzamanlar :
"karşıtına dönüşme"buna deniyor işte.Sana bomba yağdırana ,bomba yağdırarak "mutlu"olma.yani özetle faşizme karşı faşizm!
beyinin tükenip,duyguların kendini çamura attığı demler.
tepki için birilerinin ölüsünü bekleyenlerin dürüstlüğüne inanmıyoru