woww rock sanırım. arkadaşım bende yayın yapıyodum flatcast sanırım sizin de ama biz türkü özgün olarak yayın yapıyoduk (: pek tarzım olmasa da güncemden nurich akşam bi 5 dk gelir (:
Sacritium :
aslında baya karışık yayın yapıyoruz. Ben daha çok downtempo,jazz,funk,soul tarzında şeyler çalıyorum. indie rock da var. oldies de var. :D