nurich :  
link at gelelim yayına... (:

Sacritium :  
www.radioirregular.info/

program 20:30 da beklerim :)

nurich :  
woww rock sanırım. arkadaşım bende yayın yapıyodum flatcast sanırım sizin de ama biz türkü özgün olarak yayın yapıyoduk (: pek tarzım olmasa da güncemden nurich akşam bi 5 dk gelir (:

Sacritium :  
aslında baya karışık yayın yapıyoruz. Ben daha çok downtempo,jazz,funk,soul tarzında şeyler çalıyorum. indie rock da var. oldies de var. :D

[hepsini okudum]