büfüdük :  
hö ?

benonim :  
kafayı kazıttım da arkada ufak bir ben var işi bozan

büfüdük :  
:)

FaLLDoWn :  
olmuş :)

kesmeşeker :  
kardeşimle koptuk resmen:D

benonim :  
Ben hala bıraktığın yerdeyim, sen yoksun kardeşşşş..

girlofthesun :  
harikaa:D

[hepsini okudum]