büfüdük :
hö ?
benonim :
kafayı kazıttım da arkada ufak bir ben var işi bozan
büfüdük :
:)
FaLLDoWn :
olmuş :)
kesmeşeker :
kardeşimle koptuk resmen:D
benonim :
Ben hala bıraktığın yerdeyim, sen yoksun kardeşşşş..
girlofthesun :
harikaa:D
[
hepsini okudum
]