nurich :  
benim beyim öyle şey yapmaz =) benim odamda durur bu yazının kendisi...

murattstein :  
aynen annem ya kadına bi anlatsam:D:D

gerçekten çok komik bir yazı:)

nurich :  
bi tane daha vardı buna benzer; kadına sormuşlar kaç çocuğun var "ben bilmeme beyim bilir" demiş :)))))

murattstein :  
evet bunuda duymuştum:D


bak şuda var;


eski Türklere sormuşlar neden at,avrat,silah diye onlarda cevap vermiş 3ündede delik var :D:D

nurich :  
hahahahhahaahhaha :))))) tam türk erkeği profili hahahahah

murattstein :  
çok terbiyesiz hemcinslerim varmış cıx cıx cıx:D:D

nurich :  
sende dinime küfreden müslüman olsa dedirtirsin... çok bi farkın var gibi (:

Shirin :  
ben de yazıyı okuyunca ''ben bilmem beyim bilir'' sözü şekillendi aklımda ama nurichh çok yaşıcan benden ;P deyiveemişsin;)

murattstein :  
:D:D:D

Varsın bana maço erkek desinler ahey ahey:D:D

nurich :  
hahaha erkek olman yeter, maçosu enteli danteli hepiniz aynısınız :)

nurich :  
shirin çok yaşamak istemiyorum ben sileyim sen yaz sen çok yaşa :(

Shirin :  
yok olmaz yazdın artık ;)

ben de çok yaşamak istemiyorum ;P

nurich :  
hain shirin =)) uyumlu oldu bak, neyse gönlümüze göre versin artık yukardaki :)

murattstein :  
selam kızlar:D

heyoo yine kazandık:D:D

Shirin :  
bizim klasik türk kadını olacağımızı sanmıyorum(bi de olmaz olamaz var hee) anca işin esprisinde kazanırsınız yaani;)

murattstein :  
aloooo :D

[hepsini okudum]