nurich :
benim beyim öyle şey yapmaz =) benim odamda durur bu yazının kendisi...
murattstein :
aynen annem ya kadına bi anlatsam:D:D
gerçekten çok komik bir yazı:)
nurich :
bi tane daha vardı buna benzer; kadına sormuşlar kaç çocuğun var "ben bilmeme beyim bilir" demiş :)))))
murattstein :
evet bunuda duymuştum:D
bak şuda var;
eski Türklere sormuşlar neden at,avrat,silah diye onlarda cevap vermiş 3ündede delik var :D:D
nurich :
hahahahhahaahhaha :))))) tam türk erkeği profili hahahahah
murattstein :
çok terbiyesiz hemcinslerim varmış cıx cıx cıx:D:D
nurich :
sende dinime küfreden müslüman olsa dedirtirsin... çok bi farkın var gibi (:
Shirin :
ben de yazıyı okuyunca ''ben bilmem beyim bilir'' sözü şekillendi aklımda ama nurichh çok yaşıcan benden ;P deyiveemişsin;)
murattstein :
:D:D:D
Varsın bana maço erkek desinler ahey ahey:D:D
nurich :
hahaha erkek olman yeter, maçosu enteli danteli hepiniz aynısınız :)
nurich :
shirin çok yaşamak istemiyorum ben sileyim sen yaz sen çok yaşa :(
Shirin :
yok olmaz yazdın artık ;)
ben de çok yaşamak istemiyorum ;P
nurich :
hain shirin =)) uyumlu oldu bak, neyse gönlümüze göre versin artık yukardaki :)
murattstein :
selam kızlar:D
heyoo yine kazandık:D:D
Shirin :
bizim klasik türk kadını olacağımızı sanmıyorum(bi de olmaz olamaz var hee) anca işin esprisinde kazanırsınız yaani;)
murattstein :
aloooo :D
[
hepsini okudum
]