fou :  
yaşasın teyze ruhu!

futile :  
yavaş yavaş ele geçiriyor beni farkındaysan :P

karacaa :  
bende bi ara şu zamane gençleri derken yakaldım kendimii (((:

futile :  
oy o da fenaymış :)

wanda :  
o teyze ruhunu ben daha önce de görmüştüm sanki:P

--nerde kaldın ki?
-ay kusura bakma ya, fırında börek vardı
--!!
:P

pine :  
ocakta yemek var içeri buyur istersen bizde mercimeği fırına verelim de diyebilirdin, o da ilginç olurdu.

verita :  
bundan birkaç sene önce marketin birine girdim arkamdan ufak bir çocuk geldi,dondurma almak için,adam döndü bana bakarak annenden izin aldınmı dondurma yemek için dedi:)ben dumur oldum tabi ne alacğımı da unuttm sadece çocuk benm deil diyp çıkmıştm:)

futile :  
wanda > döverim seni ! bezelye ayıklayıp yorulan kim?

pine > telefondaydı ve kadındı :)

verita > haftasonu da dolmuşta bi kadın, oğluna "çekil de ablalara, (sonra bana ve wanda'ya bi bakar ve değiştirir) teyzelere yol ver" dedi !

wanda :  
o kadının kafayı alıp cama ekleştirecektim "teyze sensin!!" diye, bi dahakine inşallah!!

[hepsini okudum]