FaLLDoWn :  
9 ay teslimat süresi var, üründen memnun kalınmadığı taktirde geri iade kabul edemiyoruz ama.

denizci :  
kücükken kim şarkı sölemediki wc de sölemedim diyen yalan soler.siparişe gelince inşallah dilediğin gibi olur .ama ondan önce cenabı allah sağlık sıhat versin

Shirin :  
yaa işin şakası tabiki sipariş olayı;)dediğin gibi sağlığı yerinde olsun kız-erkek farketmez..benim ve sevdiğim insandan bi parça olacak ya..gerisi boş..

murattstein :  
Çckluk gzldr yahu, çocukken patron derdi yok, idiot elemanlarla muhattap olma derdi yok,istediğin yere yat,kirlenmek güzeldir olayı daha masumane gelirdi kulağa:D

falan filan:D

He birde allah analı babalı büyütsün, şimdi buda siparişe dahilmi:D

[hepsini okudum]