nurich :  
dostum şu günce aleminden çok az kişiden bi de sen varsın valla güzel müzikler paylaşan...

zülfikar :  
saol .. (:

nurich :  
inan en samimi düşüncelerim bunlar... bunlar rak ruk dinleyip paylaşıyo hiç bişey anlamıyorum :))

zülfikar :  
((: .. haha , onlardan da güzelleri var .. sana denk gelmemiştir .. ;P ben bu aralar biraz sancı çektiğim için slow parçalardan gidiorum ..

nurich :  
kısa bi anı: kuzenle alternatif rock yapan bi yere (mecburen) gittik içtiğimizden bişey anlamadık kulaklığı takıp türkü dinledik yediğimizi içtiğimizi anladık =) aga sen böyle devam et... (:

zülfikar :  
ımm , durumun bunda daha kısa ve anlaşılır anlatılamzdı ... (:
sarmıyor cidden seni ..

nurich :  
:))

zülfikar :  
Allah , hidayet versin ,, ne diim .. ;P ;D

nurich :  
sana versin onu =)) ben iple çekiyorum ona gidişimi. hedef= kapışma

zülfikar :  
haha , bnde .. bakalım kim daha önce gidecek _? (:

[hepsini okudum]