OlumveYalnizlik :  
Eninde sonunda herkes yalnız. İç dünyanı zenginleştirmeye çalışmak lazım sanırım. Bilmiyorum. İnsanın hayatta ki gayesi nedir? Ne ile yaşar bu insan dediğin şey. Ve nasıl ölür? Ben şahsen iç dünyamda çok geziniyorum çok seviyorum ve bunnla var oluyrm

kin :  
Ben de benimkiler ile yaşıyorum. Kendime iş bulmakta da iyiyimdir genelde ama bu dönem biraz zorladı ama geçecektir. Biliyorum.
Sağ ol.

[hepsini okudum]