larissa
:
I've spent the past three days...
bloodroses
:
Sanırım üç ediyor, Medya Kralı...
juliet
:
write up sureci hep sancili ol...
acoustic_pain
:
teoman konseri sonrası yorgun ...
Jeyhun
:
tiyatroya gittik bu gün aslınd...
morlanet
:
Hay bünyemi si...
Entalpi
:
Bir şarkı yazmak istiyorum, ya...
hece
:
yorgunum .iş güç vs gelen gide...
Mattheus
:
ooh hayat bana güzel aq. yaptı...
murattstein
:
Bu hatunlar ne garip varlıklar...
<< 10