züzük
:
evet kitabımda bitti.yeni bi k...
Entalpi
:
Bitirilmeyi bekleyen oyunlar v...
seebelle
:
sanırım iş hayatı böyle bir şe...
Mattheus
:
kendimi depresyona sokmakta üs...
persephonee
:
Yaz gelmek bilmiyor, mayisin ...
Shirin
:
vee evett.. bunca karışıklı...
Mika
:
Hayatımın en kalleş günlerinde...
<< 10